הלקוח הישראלי עבר מזמן מנאמנות עיוורת למותגים המקומיים אל עבר מותגי יוקרה בין לאומיים. הוא רוצה את הפסטה שלו אל דנטה, את הקפה שלו עם ארומה איטלקית ואפילו הברביקיו המסורתי נזנח מזמן לטובת אסאדו דרום אמריקאי.
כמקדמי אתרים אורגניים, אנחנו נוהגים פעמים רבות לעבוד לפי אותן שיטות עבודה. אופטימיזציה לאתר, מחקר מתחרים, שימוש בכלים כמו באז סומו, screaming frog ועוד רבים וטובים, שמאפשרים לנו לקבל מידע ועומק.
קידום אורגני הוא דבר מאוד חשוב לאתר האינטרנט שלכם. יתכן שהשקעתם בקידום ממומן ואתם מקבלים תנועה גדולה של גולשים, אך כאשר יסתיים הקידום הממומן אתם מייד תראו ירידה דרסטית בכמות הגולשים באתר.
כל אדם שבבעלותו אתר מבין היום את החשיבות שעל האתר להיות מותאם לסלולאר ולתמוך במערכות הסלולאר השונות – בין אם זו המערכת של אפל, בין אם של גוגל ושאר המערכות הפופולאריות הנפוצות.
לא בכדי בעלי עסקים אשר מעוניינים להיכנס לרשת האינטרנט ומחפשים איפה הכי כדאי לבנות את אתר האינטרנט שיהווה עבורם פריצת דרך וחשיפה, אלו אשר יובילו לכך שעוד ועוד אנשים יכירו את המותג שלהם.