הסטודיו

באמצעות קריאטיב, אסטרטגיה ועיצוב, שפה וקול, אנחנו מעצבים ובונים מוצרים וחוויות מותג ולקוח. אנחנו מומחים בדיגיטל וברנדינג, בונים, מחדשים ומבדלים עסקים בעולם דינמי ואינטראקטיבי. אנחנו עוזרים לכל מותג לדבר בקול ייחודי — כזה שהופך אותו לאחר, כזה שמדבר לאנשים

סול פימה מגנוס
מעצבת Ui / מותג

מור תמיר
מעצבת Ui

אסף זילברמן
מנכ״ל / בעלים

דביר מויאל
מנהל קריאייטיב / בעלים

יפית שושי
מעצבת Ui / מותג

לילה
האור של הסטודיו

נטלי מושקוביץ
מעצבת Ui

אמילי ברסלב
מעצבת Ui

שירותים

קריאטיב / ניימינג / עיצוב שפה ויזואלית / תהליך מיתוג / אסטרטגיה וייעוץ / עיצוב לוגו / עיצוב אריזות / עיצוב אתר / מושן / UX & UI / עיצוב ממשק משתמש / איפיון מוצר / חנויות אונליין / חווית לקוח CX / פרוטוטייפינג / פיתוח אתר /

תהליך עבודה — דיגיטל

האסטרטגיה והייעוץ הוא השלב הראשוני בו אנחנו מבינים ביחד מהם היעדים וכיצד נרצה להשיג את המטרות שלך.
אנו מקשיבים, מאפיינים ומנתחים את צרכי העסק. בעזרת מידע זה, נוכל להגדיר את האסטרטגיה האופטימלית בדרך לתוצאות מיטביות כדי לקדם ולהגדיל את העסק שלך, צעד אחר צעד.

מוצר דיגיטלי הוא שם כולל לאתר, אפליקציה או מערכת בהם הלקוח משתמש כדי לרכוש, ליצור, לשלוט ולנהל דברים במרחב הדיגיטלי.
אנו יוצרים מוצרים פונקציונליים, אינטואיטיביים ומושכים ויזואלית כדי לתקשר עם המשתמש את חווית המותג שלך.

אנו מגדירים ויוצרים מותגים דיגיטליים המשדרים את אותם ערכים שהופכים את המותג לזכיר. חלק מעבודתנו הוא להמשיך ולשמר חוויה זו לרוחב כל הפלטפורמות הזמינות ובמכשירים שונים.
התוצאה - כל מפגש של הלקוח עם המוצר הינו מפגש חוויתי ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

העבודה לא נגמרת רק בעיצוב אלא גם אנחנו כותבים ומפתחים את הקוד לכל המוצרים היפים שאנחנו מייצרים. תהליך יישום זה הוא חיוני כדי לספק מוצר איכותי המכיל חווית משתמש ברמה גבוהה תוך דגש על פתרונות טכנולוגיים עדכניים.
מתוך מחשבה זו, נוכל להגדיר את התפתחות הפרויקט ולבחור את הטכנולוגיה הנכונה כדי להציע את הפתרונות הטובים ביותר אשר יספקו את התוצאות האידיאליות ביותר לעסק שלך ובשבילך.

תהליך עבודה — מיתוג

בשלב האסטרטגיה נבחן קהלי יעד, מתחרים, הזדמנויות ונייצר כלים שיעזרו לנו יחד להבין לעומק את המותג ולהשפיע על התוצאות העסקיות שלו.
אסטרטגית המיתוג ותיכנונה עוזרת לנו להבין את צרכי העסק, מגדירה את המטרות והשאיפות ומספקת לנו חזון למותג. עם תובנות אלה אנחנו מגיעים לשלב הבא, השלב הקריאטיבי.

שלב בחירת השם הוא השלב המרגש ביותר בתהליך, הוא אוצר בתוכו את מהות המותג ולפעמים מרגש ממש כמו לבחור שם לתינוק נולד. השם צריך לשקף מידע על העסק, אופיו, השירותים והמוצרים אותם הוא מציע, וכל זאת בצורה תמציתית וקולעת.
לכן חשוב שהשם ישקף את המותג באופן ברור וקליט – כזה שיחבר אליו לקוחות פוטנציאלים כבר מהרגע הראשון.

פה אנחנו ממש מביאים לידי ביטוי את האהבה הגדולה שלנו, עיצוב וקריאטיב. זה תהליך שבו אובייקטים נפגשים, צבעים מתחברים, ואלמנטים ממוקמים בדייקנות לכדי מסר ויזואלי חד וברור המשקף את ערכי ויעדי המותג בבהירות.
בתהליך המיתוג נבחנות מספר אופציות ולבסוף, בשיתוף פעולה איתכם, אנחנו מזקקים מתוכן כיוון אחד, הוא יהיה זה שיתקשר את נראות המותג, את השפה והקול וכמובן את הווייב.

המיתוג יוצא לדרך ומתחיל לתפוס צורה ותשומת לב במרחב. כדי לשמור על נראות אחידה ועקבית של המותג, אנחנו גם בונים ספר מותג שמתלווה אליו. ספר המותג מרכז את כל כללי המותג ונועד לייצר סדר והבנה של כל ארגז הכלים שמכיל המיתוג החדש.
בתוכו נמצאים הלוגו, המסר, השפה הויזואלית, הטיפוגרפיה והקונספט העיצובי. בנוסף לאחידות המותג, הספר מהווה כחוברת הוראות לאלו שיטפלו בו בהמשך הדרך – כך נוכל להבטיח טיפול ראוי במותג שלכם לאורך זמן.