אחד הפרויקטים המעניינים שלנו בסטודיו, עיצוב אתר להיסטוריון בעל השם העולמי, פרופ' יובל נח הררי. יובל כתב את שני רבי המכר, קיצור תולדות האנושות וההיסטוריה של המחר. אנחנו ממליצים לקרוא וכמובן לגלוש באתר :)
באמצעות מחקר, עיצוב וקריאטיב, אנחנו מכוונים בדיוק לקהלי היעד שהגדרנו בכדי לייצר עברוכם את התוצאות המקסימליות, אנחנו שואפים לתת למותג שלכם קול ייחודי שמניע לפעולה ועוזר לו לגדול ולהתפתח.
אז איך נראים אצלנו
תהליכי עבודה בסטודיו?
1.
אנחנו מקשיבים ולומדים
בואו נדבר על זה! זה הזמן שלנו להבין ולהתעמק בכל הפרטים של העסק או הארגון שלכם. ככל שנבין טוב יותר את ההעדפות והרצונות שלכם, כך בניית המותג או פיתוח המוצר יצליח לקלוע למטרות שהגדרנו יחד.
2.
אנחנו חוקרים ומאפיינים אסטרטגיה ויזואלית
יאללה, יצאנו לדרך. בשלב זה אנחנו מחברים את כל הנקודות שסימנו לכדי קו מכוון- מלקטים את ההשראה הנכונה ביותר, מבינים לעומק את היעדים שלכם וכן, גם שוטפים את העיניים עם דברים יפים. פה אנחנו מתחילים לרקוח במיומנות ודייקנות את כל מה שצריך כדי לספק את התוצאות שישרתו את המותג הכי טוב.
3.
אנחנו מגדירים ויוצרים
אנחנו מאמינים שמותג טוב צריך לתקשר בבהירות ולספק חוויה נעימה וזורמת, כזו שגם מצליחה לגעת באנשים ומאפשרת לנו להתמצא במרחב. לכן, השלב הויזואלי הוא זה שעושה את ההבדל, כאן אנחנו מחברים פלטות צבעים לאלמנטים – כאן קורה כל הקסם.
4.
אתם ממריאים
מוכנים לזה? המותג שלכם יוצא לאויר העולם וכבר מוכן לספר את הסיפור שלכם. הוא ייפגש עם קהלי היעד שלכם ויתפוס חלק במרחב הוירטואלי והפיזי, בדרכו להעצים את המוצר או השירות שלכם.
יש לכם פרויקט או רעיון חדש בראש?
נשמח להיות שותפים בתהליך.